Negocjacje i wsparcie biznesu
Analiza słabych i mocnych punktów przeciwnika. Zbieranie informacji. Układanie strategii rozmowy. Pierwszy kontakt z drugą stroną. Badanie zachowań. Wychwytywanie słabych punktów. Żmudna praca nad przygotowaniem skutecznych formalnoprawnych rozwiązań. Wielogodzinne spotkania. Przełamywanie lodów. Negocjacyjna szarża. Impas. Ryzyko zerwania negocjacji. Budowanie zaufania i poszukiwanie konsensusu. Dopięty kontrakt. Satysfakcja klienta z dobitego targu.
Jesteśmy częścią tego procesu – świadczymy usługi dla przedsiębiorców. Obsługujemy postępowania due dillgence, transakcje M&A, negocjujemy ugody i pośredniczymy w dużych transakcjach.
Praktyka
Spory sądowe
Nielojalne zachowanie kontrahenta. Problem nie do rozwiązania czy też problem dotychczas nie rozwiązany.
Zobacz więcejMarketing i reklama
Pomysł. Telefon pod koniec dnia pracy. Prośba o pilną konsultację. Problem. Krótkie pytanie ale niełatwa odpowiedź.
Zobacz więcejWłasność intelektualna i dobra osobiste
Identyfikacja wartości, która pozostaje niedostrzegalna dla zmysłów. Odkrywanie dóbr niematerialnych. Kreacja. Wartość dodana. Koncepcja. Innowacja.
Zobacz więcejSport
Tygodnie pracy. Treningi i odprawy. Narastające oczekiwania. Spekulacje, analizy, wywiady. Dzień meczu. Cisza na ulicach przed pierwszym gwizdkiem.
Zobacz więcej